Analytik billingu
Největší expert na trhu vysílacích služeb v České republice a poskytovatel telekomunikačních a ICT služeb pro velkoobchodní a korporátní zákazníky hledá vhodného kandidáta na výše uvedenou pozici.
Jaká práce Vás čeká
- Obsluha firemních billingových systémů, práce s interními systémy v rámci správy zákazníků, služeb a smluv. Aktivní znalost provázání jednotlivých dat napříč těmito systémy.
- Spravovat a provádět údržbu svěřených billingových dat v jednotlivých billingových systémech především pro hlasové služby (prefixy, mobilní a fixní portace, produkty, analytické účty, profitcentra, materiály, číselné sady operátorů, kurzy, slevové algoritmy, cenová období, atd.)
- Práce s interními systémy v rámci správy zákazníků, služeb a smluv.
- Spolupracovat s dodavatelem billingového systému při zásadních koncepčních změnách nebo odstraňování vážných závad s cílem zefektivňovat provoz billingového systému a rychle reagovat na změny týkající se systému vyúčtování.
- Spolupracovat s dodavatelem billingového systému při zásadních koncepčních změnách nebo odstraňování vážných závad s cílem zefektivňovat provoz billingového systému a rychle reagovat na změny týkající se systému vyúčtování.
- Spolupracovat se zaměstnanci Útvaru IT na implementaci, testování a vývoji těchto systémů.
- Provádět kontroly správnosti oceňování CDR zákaznických i mezi-operátorských záznamů a neoceněných CDR záznamů, nalézt příčiny a zajistit zaúčtování v billingovém systému.
- Provádět kontroly správnosti profilů služeb zadávaných produktovým managementem, příp. samostatně provádět zadávání a opravy profilů. Zakládat nové hlasové ceníky pro zákaznické a operátorské odúčtování.
- Zajišťovat exporty daňových dokladů. Provádět rozlišení způsobu odeslání jednotlivých dokladů (elektronické faktury, generování pouze PDF na web). Generovat a distribuovat denní, měsíční a jednorázové CDR záznamy dle požadavků jednotlivých zákazníků.
- Provádět zúčtování i ostatních služeb (vysílací služby, nájemní smlouvy, datové služby, jednorázové služby) podle platných předpisů a ceníků s cílem vyhotovit zákazníkům daňové doklady ve stanovených termínech a dle platných právních předpisů.
- Aktivní komunikace s Obchodním úsekem při přípravě, kontrole podkladů pro fakturaci služeb zákazníkům, příp. zajištění jejich úpravy dle individuálních požadavků zákazníka.
- Kontrola a znalost použití sazeb DPH jak u zahraničních zákazníků, tak u služeb poskytovaných v rámci ČR.
Co od Vás potřebujeme
- SŠ vzdělání technického, případně účetního směru
- Znalost telekomunikačního trhu
- Pracovní zkušenosti v oddělení billingu minimálně 2roky
- Znalost účtování hlasového provozu
- Výhodou znalost účetních systémů a daní, např. SAP SD
- Schopnost efektivně komunikovat s dodavateli a zákazníky
- Vysokou pečlivost a zodpovědnost
- Pokročilá znalost MS Office, OS Window
- Analytické schopnosti
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci na hlavní pracovní poměr.
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
- Stravenky v hodnotě 115 Kč na každý den.
- Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
- A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
- Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby Vám to vyhovovalo.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.
- Práci na dobu neurčitou.