České Radiokomunikace

Analytik billingu

Největší expert na trhu vysílacích služeb v České republice a poskytovatel telekomunikačních a ICT služeb pro velkoobchodní a korporátní zákazníky hledá vhodného kandidáta na výše uvedenou pozici.

Jaká práce Vás čeká

  • Obsluha firemních billingových systémů, práce s interními systémy v rámci správy zákazníků, služeb a smluv. Aktivní znalost provázání jednotlivých dat napříč těmito systémy.
  • Spravovat a provádět údržbu svěřených billingových dat v jednotlivých billingových systémech především pro hlasové služby (prefixy, mobilní a fixní portace, produkty, analytické účty, profitcentra, materiály, číselné sady operátorů, kurzy, slevové algoritmy, cenová období, atd.)
  • Práce s interními systémy v rámci správy zákazníků, služeb a smluv.
  • Spolupracovat s dodavatelem billingového systému při zásadních koncepčních změnách nebo odstraňování vážných závad s cílem zefektivňovat provoz billingového systému a rychle reagovat na změny týkající se systému vyúčtování.
  • Spolupracovat s dodavatelem billingového systému při zásadních koncepčních změnách nebo odstraňování vážných závad s cílem zefektivňovat provoz billingového systému a rychle reagovat na změny týkající se systému vyúčtování.
  • Spolupracovat se zaměstnanci Útvaru IT na implementaci, testování a vývoji těchto systémů.
  • Provádět kontroly správnosti oceňování CDR zákaznických i mezi-operátorských záznamů a neoceněných CDR záznamů, nalézt příčiny a zajistit zaúčtování v billingovém systému.
  • Provádět kontroly správnosti profilů služeb zadávaných produktovým managementem, příp. samostatně provádět zadávání a opravy profilů. Zakládat nové hlasové ceníky pro zákaznické a operátorské odúčtování.
  • Zajišťovat exporty daňových dokladů. Provádět rozlišení způsobu odeslání jednotlivých dokladů (elektronické faktury, generování pouze PDF na web). Generovat a distribuovat denní, měsíční a jednorázové CDR záznamy dle požadavků jednotlivých zákazníků.
  • Provádět zúčtování i ostatních služeb (vysílací služby, nájemní smlouvy, datové služby, jednorázové služby) podle platných předpisů a ceníků s cílem vyhotovit zákazníkům daňové doklady ve stanovených termínech a dle platných právních předpisů.
  • Aktivní komunikace s Obchodním úsekem při přípravě, kontrole podkladů pro fakturaci služeb zákazníkům, příp. zajištění jejich úpravy dle individuálních požadavků zákazníka.
  • Kontrola a znalost použití sazeb DPH jak u zahraničních zákazníků, tak u služeb poskytovaných v rámci ČR.

Co od Vás potřebujeme

  • SŠ vzdělání technického, případně účetního směru
  • Znalost telekomunikačního trhu
  • Pracovní zkušenosti v oddělení billingu minimálně 2roky
  • Znalost účtování hlasového provozu
  • Výhodou znalost účetních systémů a daní, např. SAP SD
  • Schopnost efektivně komunikovat s dodavateli a zákazníky
  • Vysokou pečlivost a zodpovědnost
  • Pokročilá znalost MS Office, OS Window
  • Analytické schopnosti

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou a pestrou práci na hlavní pracovní poměr.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 115 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby Vám to vyhovovalo.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu neurčitou.