hr-bg

Administrátor cloudových služeb

Administrátor cloudových služeb Hledáme posilu do týmu, která má v popisu práce analýzy v IT prostředí. Provádění konzultací, jak napříč firmou, tak se zákazníky a mimo jiné i evidenci služeb a dokumentace.

Jaká práce vás čeká
  • Jedná se zejména o analýzu požadavků a návrh řešení IT infrastruktury v prostředí virtuálního datového centra (virtuální servery, storage, desktopy, sítě)
  • Dále o tvorbu obchodně-technické dokumentace (grafická schémata, popiš řešení, prezentace)
  • Provádění technických konzultací a poskytování odborné podpory při obchodních jednáních se zákazníky
  • Provádění technických analýz IT prostředí zákazníka (aplikační vazby a vzájemné aplikační závislosti)
  • Návrh, příprava a realizace migračních scénářů při zřizování virtuálního systémového prostředí zákazníka
  • Také Vás neminou instalace a konfigurace HW, SW a implementace jednotlivých zákaznických řešení
  • Čeká na Vás i komunikace s externími partnery při řešení problémů
  • Evidence služeb a dokumentace (WIKI) je také součástí této pozice
  • V poslední řadě také poskytování technické podpory při administraci cloudové infrastruktury
Co od vás potřebujeme
  • Rádi bychom VŠ/SŠ technického zaměření, praxe v oblasti IT min. 5 let
  • Primárně Linux (Ubuntu server, RedH, Debian, CenOS), znalostní přesah do MS Windows Server
  • Měli byste disponovat zkušenostmi se síťovou problematikou - TCP/IP v linuxovém prostředí, VLAN, switche a routery
  • Dále znalostí VMware, sítí L2, L3, operační systémy a aplikace
  • Konfigurace a administrace síťových prvků LAN a SAN – Cisco/Juniper, Ethernet/FC/FCoE
  • Konfigurace a administrace serverového HW v datovém centru – Technologie HP,
  • Supermicro, Cisco
  • VCP certifikace výhodou
  • Znalost zálohovacích řešení a tvorba plánů DR
  • Pomůže Vám i analytické myšlení, schopnost týmové spolupráce, spolehlivost a flexibilita
  • Aktivní znalost anglického jazyka
  • Výhodou Vám bude řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
Administrátor cloudových služeb

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
  • Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete ihned
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-)
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
  • Stravenky v hodnotě 115 Kč na každý den
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit
  • Pohodlné parkování přímo v areálu
  • Práci na dobu neurčitou.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Vlasta Páchová

Vlasta Páchová

HR Business Partner