hr-bg

Specialista billingu (Fakturant/ka)

Největší expert na trhu vysílacích služeb v České republice a poskytovatel telekomunikačních a ICT služeb pro velkoobchodní a korporátní zákazníky hledá vhodného kandidáta na výše uvedenou pozici.

Jaká práce vás čeká
  • Fakturace, vystavování daňových dokladů za poskytnuté služby společností jejím zákazníkům.
  • Provádět zúčtování služeb (vysílací služby, nájemní smlouvy, datové služby, hlasové služby, ostatní) podle platných předpisů a ceníků s cílem vyhotovit zákazníkům daňové doklady ve stanovených termínech a dle platných právních předpisů.
  • Provádět zúčtování služeb (vysílací služby, nájemní smlouvy, datové služby, hlasové služby, ostatní) podle platných předpisů a ceníků s cílem vyhotovit zákazníkům daňové doklady ve stanovených termínech a dle platných právních předpisů.
  • Spravovat a provádět údržbu svěřených billingových dat v jednotlivých billingových systémech (produkty, analytické účty, profitcentra, materiály, atd.)
  • Provádět kontroly správnosti profilů služeb zadávaných produktovým managementem.
  • Generovat podklady a statistiky pro potřeby controllingu, příp. ostatních organizačních jednotek společnosti.
  • Aktivní komunikace s Obchodním úsekem při přípravě, kontrole podkladů pro fakturaci služeb zákazníkům, příp. zajištění jejich úpravy dle individuálních požadavků zákazníka.
  • Zajišťovat exporty daňových dokladů. Provádět rozlišení způsobu odeslání jednotlivých dokladů (elektronické faktury, generování pouze PDF na web).
  • Kontrola a znalost použití sazeb DPH jak u zahraničních zákazníků, tak u služeb poskytovaných v rámci ČR.
  • Testování billingových systémů, spolupráce na implementaci, testování a vývoji těchto systémů.
Co od vás potřebujeme
  • SŠ vzdělání účetního směru
  • Výhodou znalost účetních systémů a daní, např. SAP SD
  • Schopnost efektivně komunikovat se zákazníkem
  • Vysokou pečlivost a zodpovědnost
  • Pokročilá znalost MS Office, OS Window
  • Analytické schopnosti
Specialista billingu (Fakturant/ka)

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci na hlavní pracovní poměr.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 115 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby Vám to vyhovovalo.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu neurčitou.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Taťána Rekenová

Taťána Rekenová

HR Business Partner - senior