České Radiokomunikace

Specialista HelpDesku ICT

Jste technik? Jste komunikativní a nechybí Vám analytické myšlení? V tom případě hledáme právě Vás.

Jaká práce Vás čeká

  • Dohledování telekomunikačních služeb.
  • Sledování stavů v síti a kooperativní řešení vzniklých poruch s dohledem sítě.
  • Vyřizování tel. hovorů zákazníků, kteří hlásí poruchy na svých službách/přípojkách.
  • Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA.
  • Koordinace servisních zásahů - komunikace se servisními techniky, koordinace jejich činnosti, vyhodnocování servisních priorit a doby zásahu.
  • Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu.

Co od Vás potřebujeme

  • ÚSO elektrotechnické se zaměřením na radiokomunikace nebo telekomunikace.
  • Uvítáme praxi na Dohledovém centru, HelpDesku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
  • Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
  • Angličtina – na komunikativní úrovni.
  • Práce na PC – uživatelsky MS Office, uživatelská práce s databázovými aplikacemi výhodou (SAP).
  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost vítána, schopnost týmové práce.

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD/RD) s možností kariérního postupu v rámci firmy.
  • Nastoupit můžete od 1. 9. 2019, můžeme se ale domluvit, kdy by vám to vyhovovalo.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pracujeme ve 2- směnném provozu (denním).
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.