Specialista HelpDesku ICT
Jste technik? Jste komunikativní a nechybí Vám analytické myšlení? V tom případě hledáme právě Vás.
Jaká práce Vás čeká
- Dohledování telekomunikačních služeb.
- Sledování stavů v síti a kooperativní řešení vzniklých poruch s dohledem sítě.
- Vyřizování tel. hovorů zákazníků, kteří hlásí poruchy na svých službách/přípojkách.
- Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA.
- Koordinace servisních zásahů - komunikace se servisními techniky, koordinace jejich činnosti, vyhodnocování servisních priorit a doby zásahu.
- Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu.
Co od Vás potřebujeme
- ÚSO elektrotechnické se zaměřením na radiokomunikace nebo telekomunikace.
- Uvítáme praxi na Dohledovém centru, HelpDesku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
- Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
- Angličtina – na komunikativní úrovni.
- Práce na PC – uživatelsky MS Office, uživatelská práce s databázovými aplikacemi výhodou (SAP).
- Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost vítána, schopnost týmové práce.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD/RD) s možností kariérního postupu v rámci firmy.
- Nastoupit můžete od 1. 9. 2019, můžeme se ale domluvit, kdy by vám to vyhovovalo.
- Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
- Pracujeme ve 2- směnném provozu (denním).
- Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
- Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
- A samozřejmě dostanete také, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
- Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.