hr-bg

Specialista HelpDesku ICT

Jste technik? Jste komunikativní a nechybí Vám analytické myšlení? V tom případě hledáme právě Vás.

Jaká práce vás čeká
  • Dohledování telekomunikačních služeb.
  • Sledování stavů v síti a kooperativní řešení vzniklých poruch s dohledem sítě.
  • Vyřizování tel. hovorů zákazníků, kteří hlásí poruchy na svých službách/přípojkách.
  • Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA.
  • Koordinace servisních zásahů - komunikace se servisními techniky, koordinace jejich činnosti, vyhodnocování servisních priorit a doby zásahu.
  • Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu.
Co od vás potřebujeme
  • ÚSO elektrotechnické se zaměřením na radiokomunikace nebo telekomunikace.
  • Uvítáme praxi na Dohledovém centru, HelpDesku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
  • Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
  • Angličtina – na komunikativní úrovni.
  • Práce na PC – uživatelsky MS Office, uživatelská práce s databázovými aplikacemi výhodou (SAP).
  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost vítána, schopnost týmové práce.
Specialista HelpDesku ICT

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD/RD) s možností kariérního postupu v rámci firmy.
  • Nastoupit můžete od 1. 9. 2019, můžeme se ale domluvit, kdy by vám to vyhovovalo.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pracujeme ve 2- směnném provozu (denním).
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.

U nás se Vám bude líbit

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Gabriela Kotoučová

Gabriela Kotoučová

HR Business Partner