hr-bg

Projektový koordinátor

Projektový koordinátor Disponujete analytickým myšlením? Nedělá Vám problém vnímat souvislosti a vidět problematiku komplexně? Máte zkušenosti s vedením projektů? V tom případě hledáme právě Vás.

Jaká práce vás čeká
  • Řídit svěřené jednoduché a středně komplexní projekty ve schváleném čase, rozpočtu, rozsahu a kvalitě.
  • Zajišťovat tvorbu projektových výstupů.
  • Zabezpečovat operativní řízení projektu i členů projektového týmu.
  • Zabezpečovat spolupráci a komunikaci se zúčastněnými stranami v rámci společnosti i externími partnery s cílem zabezpečovat plynulou, efektivní a včasnou realizaci projektu.
  • Zabezpečovat pravidelný reporting odpovědným organizačním jednotkám a zadavateli projektu.
  • Náležitě spravovat rozpočet projektu a odpovídat za jeho efektivní využívání.
  • Poskytovat podporu jednotlivým projektovým manažerům, kontrolovat jejich vstupy a dokumentaci. Dohlížet na kontrolu kvality projektových dokumentů.
  • Vést efektivně agendu Project Boardu.
  • Vést agendu Steering Committee.
  • Vést evidenci všech projektů ve společnosti.
  • Zodpovídat za dodržování metodiky projektového řízení ve společnosti.
  • Vést evidenci Investičních záměrů a Obchodních případů, tj. aktivit, které nesplňují parametry projektu, ale jsou schvalovány Project Boardem.
  • Dohlížet na kvalitu připravovaných dokumentů, koordinovat jednotlivé účastníky, aby byly vstupy dodány včas a v odpovídající kvalitě.
  • Koordinovat neprojektové aktivity ve společnosti, které vyžadují spolupráci více oddělení. Dohlížet na realizaci jednotlivých aktivit, termínu plnění, odpovědnosti a eskalovat v případě neplnění.
Co od vás potřebujeme
  • VŠ vzdělání a 1 rok praxe nebo SŠ a 3 roky praxe.
  • Uživatelská znalost MS Office, MS Project, SAP CO.
  • Strategické myšlení.
  • Zodpovědnost, spolehlivost.
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti.
  • Znalosti ve finančním plánování.
  • Orientace na zákazníka.
  • Certifikáty Prince 2, MSP či obdobné výhodou.
Projektový koordinátor

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu určitou – náhrada za mateřskou dovolenou (1 rok).

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Taťána Rekenová

Taťána Rekenová

HR Business Partner - senior