hr-bg

Senior HR Business Partner / Comp&Ben specialista

Jaká práce vás čeká
  • Organizace a vedení náboru nových zaměstnanců do úseku Financí a Obchodu, koordinace jejich nástupu a adaptace ve společnosti.
  • Plány rozvoje a školení pro úseky Financí a Obchodu.
  • Poradenství pro zaměstnance při nastavování kariérních a osobních cílů.
  • Účast na poradách vedení úseků Financí a Obchodu.
  • Práce na nových a ad hoc projektech v oblasti lidských zdrojů – zejména odměňování, organizační design a personální politika.
  • Vedení procesu řízení výkonnosti společnosti – cíle a hodnocení.
  • Plánování mzdových nákladů.
  • Správa požadavků na HRIS s týmem SAP a iTutor - definice změn, testování.
  • Sledování konkurenčních trendů v odměňování zaměstnanců, průzkumy odměňování zaměstnanců a nastavování standardů odměňování.
  • Příprava rozpočtu navyšování mezd.
  • Správa sociálního fondu, spolupráce s poskytovatelem benefitů (Benefit Management a Sodexo).
  • Výpočet a schvalování ročních a pololetních bonusů a čtvrtletních obchodních provizí.
  • Příprava reportů pro Macquarie HQ a případně další ad hoc reporty.
  • Řízení rozpočtu úseku HR, sledování nákladů a tvorba dohadných položek.
Co od vás potřebujeme
  • VŠ je výhodou,
  • Brilantní dovednosti v Excelu,
  • Pracovní zkušenosti v oblasti odměňování,
  • Technologickou zvídavost,
  • Chuť učit se a zavádět a posazovat nové trendy,
  • Znalost moderních nástrojů řízení,
  • Pozitivní a otevřenou osobnost.
Senior HR Business Partner / Comp&Ben specialista

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou).

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Gabriela Kotoučová

Gabriela Kotoučová

HR Business Partner