Specialista dohledového centra
Rádi komunikujete se zákazníky a dáváte věci do pořádku? Jste p ohotoví, komunikativní a s každý najdete společnou řeč? Staňte se členem našeho dohledového centra. Uvítá vás tým prima kolegů a zajímavá práce s technickým zaměřením.
Jaká práce Vás čeká
- Monitorování telekomunikačních a ICT služeb v režimu 24x7,
- Sledování stavů v síti a kooperativní řešení vzniklých poruch s dohledem sítě,
- Vyřizování tel. hovorů zákazníků, kteří hlásí poruchy na svých službách/přípojkách,
- Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA,
- Koordinace servisních zásahů - komunikace řešitelskými skupinami interními i externími dodavateli, koordinace jejich činnosti, vyhodnocování servisních priorit,
- Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu.
Co od Vás potřebujeme
- SŠ technického zaměření (na oblast telekomunikací nebo IT služby),
- Uvítáme praxi na Dohledovém centru, HelpDesku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora,
- Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Juniper, atd.),
- Obecný přehled a znalosti z oblasti sítí LAN, WAN, SDH atd.,
- Angličtina na komunikativní úrovni,
- Práce na PC – uživatelsky MS Office, znalost práce s databázovými aplikacemi výhodou,
- Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost vítána, schopnost týmové práce.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
- Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-)
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
- Pracovní dobu pondělí až pátek ve dvousměnném provozu.
- Stravenky v hodnotě 125 Kč na každý den
- Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
- Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
- Práci na dobu neurčitou.