České Radiokomunikace

Key account manager IoT

Jako poskytovatel profesionálních telekomunikačních a ICT služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Key account manager IoT.

Jaká práce Vás čeká

  • Samostatné hledání a rozvíjení IoT (Internet of Things) obchodních příležitostí u nových partnerů a klientů, následná konzultace těchto řešení s partnery / klienty. (Zejména infrastrukturální služba LPWAN – LoRaWAN, částečně také prodej e2e řešení ve spolupráci s partnery).
  • Spolupráce s IoT Solution Architektem, IoT Partner Managerem i dalšími odděleními (zákaznická podpora, vývoj produktů) nad tvorbou nestandardních nabídek pro klienty v souvislosti s nabídkou služeb IoT (Internet of Things).
  • Koordinace obchodních aktivit s přiděleným Key Account Managerem (pokud u klienta existuje).
  • Zodpovědnost za životní cyklus obchodních příležitostí od jejich identifikace, kvalifikace, prezentaci, prosazení až po zajištění smluvního vztahu a kontrolu nad realizací.
  • Zodpovědnost za plnění stanoveného osobního prodejního cíle, a to jak v oblasti celkových tržeb svých zákazníků, tak zejména v oblasti prodeje nových služeb.
  • Aktivní účast na produktových seminářích a ostatních akcí pro klienta – prezentace IoT řešení a služeb.
  • Obchodní práce s klientem za účelem navázání kontaktů s dalšími osobami u klienta (CFO, CIO, CCO, …).
  • Samostatná příprava prodejní prezentace, nabídky, smlouvy s cílem úspěšně dokončit obchod.
  • Ve spolupráci s ostatními (zejm. provozními) týmy zajišťovat realizaci obchodních případů.
  • Pravidelný reporting aktivit a výsledků nadřízenému a v příslušných systémech (CRM, IS, …).
  • Proaktivní přístup k hledání nových možností prosazení technologie IoT u partnerů / klientů.

Co od Vás potřebujeme

  • Vynikající orientace na trhu IoT / ICT služeb.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti prodeje IoT / ICT služeb.
  • Bohatou zkušenost s akviziční činností.
  • Vynikající prodejní, komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti doplněné o příjemné a profesionální vystupování.
  • Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost s orientací na dosažení cíle s přirozeným citem pro obchod.
  • Ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně technického nebo ekonomického směru.
  • Chuť na sobě dále pracovat a rozvíjet se.
  • Komunikativní znalost AJ slovem i písmem.
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič podmínkou

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how.
  • Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy.
  • Motivující finanční ohodnocení (základní mzda + provize).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů.
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Služební automobil i k soukromým účelům
  • Stravenky
  • Týden dovolené navíc, 3 dny zdravotního volna v roce
  • Nástup možný ihned