Key account manager IoT
Jako poskytovatel profesionálních telekomunikačních a ICT služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Key account manager IoT.
Jaká práce Vás čeká
- Samostatné hledání a rozvíjení IoT (Internet of Things) obchodních příležitostí u nových partnerů a klientů, následná konzultace těchto řešení s partnery / klienty. (Zejména infrastrukturální služba LPWAN – LoRaWAN, částečně také prodej e2e řešení ve spolupráci s partnery).
- Spolupráce s IoT Solution Architektem, IoT Partner Managerem i dalšími odděleními (zákaznická podpora, vývoj produktů) nad tvorbou nestandardních nabídek pro klienty v souvislosti s nabídkou služeb IoT (Internet of Things).
- Koordinace obchodních aktivit s přiděleným Key Account Managerem (pokud u klienta existuje).
- Zodpovědnost za životní cyklus obchodních příležitostí od jejich identifikace, kvalifikace, prezentaci, prosazení až po zajištění smluvního vztahu a kontrolu nad realizací.
- Zodpovědnost za plnění stanoveného osobního prodejního cíle, a to jak v oblasti celkových tržeb svých zákazníků, tak zejména v oblasti prodeje nových služeb.
- Aktivní účast na produktových seminářích a ostatních akcí pro klienta – prezentace IoT řešení a služeb.
- Obchodní práce s klientem za účelem navázání kontaktů s dalšími osobami u klienta (CFO, CIO, CCO, …).
- Samostatná příprava prodejní prezentace, nabídky, smlouvy s cílem úspěšně dokončit obchod.
- Ve spolupráci s ostatními (zejm. provozními) týmy zajišťovat realizaci obchodních případů.
- Pravidelný reporting aktivit a výsledků nadřízenému a v příslušných systémech (CRM, IS, …).
- Proaktivní přístup k hledání nových možností prosazení technologie IoT u partnerů / klientů.
Co od Vás potřebujeme
- Vynikající orientace na trhu IoT / ICT služeb.
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti prodeje IoT / ICT služeb.
- Bohatou zkušenost s akviziční činností.
- Vynikající prodejní, komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti doplněné o příjemné a profesionální vystupování.
- Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost s orientací na dosažení cíle s přirozeným citem pro obchod.
- Ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně technického nebo ekonomického směru.
- Chuť na sobě dále pracovat a rozvíjet se.
- Komunikativní znalost AJ slovem i písmem.
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič podmínkou
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how.
- Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy.
- Motivující finanční ohodnocení (základní mzda + provize).
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů.
- Mobilní telefon
- Notebook
- Služební automobil i k soukromým účelům
- Stravenky
- Týden dovolené navíc, 3 dny zdravotního volna v roce
- Nástup možný ihned