hr-bg

Manažer projektové kanceláře

Hledáme nového kolegu, který by se připojil k našemu týmu jako manažer PMO. Mezi odpovědnosti manažera PMO patří řízení každodenních aktivit v PMO, nastavování procesu prioritizace a řízení projektů, vedení projektových manažerů a spolupráce s dalšími manažery na realizaci projektů a programů v rámci CRA. Hledáme dynamického, komunikačně zdatného kolegu, silnou vůdčí osobnost, která bude schopna předávat svou energii na druhé kolem sebe, napříč organizací. Bude hybatelem inovací a projektů, které budou zlepšovat fungování firmy, zákaznickou zkušenost a zefektivňovat dodávku našich služeb. Hledáme špičkového manažera, který se nebojí přiložit ruku k dílu a odřídit si sám několik klíčových projektů strategického významu. Manažer PMO by měl být v konečném důsledku dobře organizovaný a schopný pracovat pod tlakem a schopen předávat své dovednosti na ostatní zaměstnance společnosti i mimo vlastní projektovou kancelář.

Jaká práce Vás čeká
  • Spolupráce s dalšími manažery na definování, stanovení priorit a rozvoji projektů.
  • Plánování projektového řízení, včetně stanovení termínů, stanovení priorit úkolů a přiřazení členů týmu k různým projektovým cílům. Řízení týmu 4 zaměstnanců.
  • Analýza finančních údajů, včetně rozpočtů projektů, rizik a alokace zdrojů.
  • Dohled nad vývojem projektu a zajištění toho, aby členové týmu plnili své úkoly efektivně a zároveň dodržovali standardy CRA.
  • Vypracování nových a zdokonalení stávajících zásad a procesů projektové kanceláře pro řízení projektů.
  • Průběžné hodnocení projektů s cílem zajistit, aby splňovaly standardy společnosti, dodržovaly rozpočty a dodržovaly termíny.
  • Přesné zdokumentování vytvoření, vývoje a realizace projektu a také zdokumentování rozsahu, rozpočtu a odůvodnění projektu.
Co od Vás potřebujeme
  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Certifikace PRINCE 2 Practitioner nebo Project Management Professional (PMP).
  • Minimálně pětiletá zkušenost v oboru.
  • Silné vůdčí a přesvědčovací schopnosti.
  • Nadstandardní komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce.
  • Velká pozornost věnovaná detailům a technickým záležitostem.
  • Vynikající organizační dovednosti.
  • Cit pro mezilidské vztahy, vysoká úroveň emoční inteligence.
  • Zkušenost v pozici liniového manažera po dobu delší než 2 roky.
  • Pracovní zkušenost z oboru telekomunikací a ICT.
  • Zkušenosti s řízením projektů v agilním prostředí.
Manažer projektové kanceláře

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
  • Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
  • Stravenky v hodnotě 125 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • Samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu neurčitou.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Andrea Vokrouhlíková

Andrea Vokrouhlíková

HR Business Partner