Manažer projektové kanceláře
Hledáme nového kolegu, který by se připojil k našemu týmu jako manažer PMO. Mezi odpovědnosti manažera PMO patří řízení každodenních aktivit v PMO, nastavování procesu prioritizace a řízení projektů, vedení projektových manažerů a spolupráce s dalšími manažery na realizaci projektů a programů v rámci CRA.
Hledáme dynamického, komunikačně zdatného kolegu, silnou vůdčí osobnost, která bude schopna předávat svou energii na druhé kolem sebe, napříč organizací. Bude hybatelem inovací a projektů, které budou zlepšovat fungování firmy, zákaznickou zkušenost a zefektivňovat dodávku našich služeb. Hledáme špičkového manažera, který se nebojí přiložit ruku k dílu a odřídit si sám několik klíčových projektů strategického významu. Manažer PMO by měl být v konečném důsledku dobře organizovaný a schopný pracovat pod tlakem a schopen předávat své dovednosti na ostatní zaměstnance společnosti i mimo vlastní projektovou kancelář.
Jaká práce Vás čeká
- Spolupráce s dalšími manažery na definování, stanovení priorit a rozvoji projektů.
- Plánování projektového řízení, včetně stanovení termínů, stanovení priorit úkolů a přiřazení členů týmu k různým projektovým cílům. Řízení týmu 4 zaměstnanců.
- Analýza finančních údajů, včetně rozpočtů projektů, rizik a alokace zdrojů.
- Dohled nad vývojem projektu a zajištění toho, aby členové týmu plnili své úkoly efektivně a zároveň dodržovali standardy CRA.
- Vypracování nových a zdokonalení stávajících zásad a procesů projektové kanceláře pro řízení projektů.
- Průběžné hodnocení projektů s cílem zajistit, aby splňovaly standardy společnosti, dodržovaly rozpočty a dodržovaly termíny.
- Přesné zdokumentování vytvoření, vývoje a realizace projektu a také zdokumentování rozsahu, rozpočtu a odůvodnění projektu.
Co od Vás potřebujeme
- Vysokoškolské vzdělání.
- Certifikace PRINCE 2 Practitioner nebo Project Management Professional (PMP).
- Minimálně pětiletá zkušenost v oboru.
- Silné vůdčí a přesvědčovací schopnosti.
- Nadstandardní komunikační dovednosti v českém a anglickém jazyce.
- Velká pozornost věnovaná detailům a technickým záležitostem.
- Vynikající organizační dovednosti.
- Cit pro mezilidské vztahy, vysoká úroveň emoční inteligence.
- Zkušenost v pozici liniového manažera po dobu delší než 2 roky.
- Pracovní zkušenost z oboru telekomunikací a ICT.
- Zkušenosti s řízením projektů v agilním prostředí.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
- Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
- Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-).
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
- Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
- Stravenky v hodnotě 125 Kč na každý den.
- Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
- Samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
- Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
- Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.
- Práci na dobu neurčitou.