Recepční - Asistentka
Hledáme posilu do týmu! Baví Vás práce na recepci a umíte komunikovat s úsměvem? Pokud ano, pak je tato pozice právě pro Vás!
Jaká práce Vás čeká
- Recepční
- Zabezpečovat činnosti spojené s organizací a řízením chodu recepce.
- Zodpovídat za firemní emailovou schránku, tj. předávat dotazy k zodpovězení relevantním osobám ve společnosti.
- Zasílat odpovědi na obecné dotazy.
- Správa datových schránek, skenování faktur.
- Přijímat a evidovat návštěvy.
- Přijímat telefonické hovory a dotazy, zodpovídat je, příp. je předávat relevantním osobám ve společnosti. Asistentka
- Podílet se na organizaci porad, účastnit se jich a pořizovat z nich zápisy.
- Spravovat a editovat intranetové stránky daného úseku.
- Objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, připravovat občerstvení při poradách či jednáních pro návštěvy.
- Kontrolovat a schvalovat faktury za provozní náklady.
- Vydávat stravenky zaměstnancům.
- Zajišťovat administrativní a organizační podporu kanceláře daného úseku.
- Plně zastupovat podatelnu a v případě potřeby zajišťovat její chod.
- Spravovat a objednávat skladové zásoby kancelářských potřeb a občerstvení v zasedacích místnostech.
Co od Vás potřebujeme
- Zkušenosti na podobné pozici výhodou.
- Pečlivost, výborná komunikace a profesionální vystupování.
- Orientace na interního i externího zákazníka – zákazník je u nás na prvním místě a snažíme se, aby se cítil komfortně.
- Uživatelská znalost MS Office, SAP je u nás výhodou.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci na hlavní pracovní poměr.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů.
- Stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den.
- 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dny zdravotního volna.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.