České Radiokomunikace

Recepční - Asistentka

Hledáme posilu do týmu! Baví Vás práce na recepci a umíte komunikovat s úsměvem? Pokud ano, pak je tato pozice právě pro Vás!

Jaká práce Vás čeká

    Recepční
  • Zabezpečovat činnosti spojené s organizací a řízením chodu recepce.
  • Zodpovídat za firemní emailovou schránku, tj. předávat dotazy k zodpovězení relevantním osobám ve společnosti.
  • Zasílat odpovědi na obecné dotazy.
  • Správa datových schránek, skenování faktur.
  • Přijímat a evidovat návštěvy.
  • Přijímat telefonické hovory a dotazy, zodpovídat je, příp. je předávat relevantním osobám ve společnosti.
  • Asistentka
  • Podílet se na organizaci porad, účastnit se jich a pořizovat z nich zápisy.
  • Spravovat a editovat intranetové stránky daného úseku.
  • Objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, připravovat občerstvení při poradách či jednáních pro návštěvy.
  • Kontrolovat a schvalovat faktury za provozní náklady.
  • Vydávat stravenky zaměstnancům.
  • Zajišťovat administrativní a organizační podporu kanceláře daného úseku.
  • Plně zastupovat podatelnu a v případě potřeby zajišťovat její chod.
  • Spravovat a objednávat skladové zásoby kancelářských potřeb a občerstvení v zasedacích místnostech.

Co od Vás potřebujeme

  • Zkušenosti na podobné pozici výhodou.
  • Pečlivost, výborná komunikace a profesionální vystupování.
  • Orientace na interního i externího zákazníka – zákazník je u nás na prvním místě a snažíme se, aby se cítil komfortně.
  • Uživatelská znalost MS Office, SAP je u nás výhodou.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou a pestrou práci na hlavní pracovní poměr.
  • Přátelské pracovní prostředí.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů.
  • Stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den.
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dny zdravotního volna.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.