hr-bg

Účetní - majetek

Hledáme posilu do týmu, která nám pomůže se zpracováním účetnictví. Máte zkušenosti s vedením a účtováním agendy investičního majetku? Nebojíte se výzev? Nejsou vám cizí čísla a práce s nimi spojená? Pokud ANO, zkuste to a pošlete nám životopis. Čekají na vás příjemní a přátelští kolegové a zajímavá práce.

Jaká práce Vás čeká
  • Vaším denním chlebem bude správa dlouhodobého majetku v systému SAP R3 modulu AM, a to především:
  • - kontrola, zúčtování a vyřizování přijatých faktur na investiční majetek, správa investičních zakázek; - příprava a kontrola podkladů k aktivaci investičního majetku ve spolupráci se zaměstnanci z ostatních organizačních jednotek společnosti, kteří jsou vlastníky investičních zakázek; následná aktivace majetku v modulu AM včetně zařazení do odpisových skupin a CZCPA; - provádění převodů, prodejů a vyřazení investičních majetků dle požadavků odpovědných osob; - příprava, organizace a zúčtování výsledků ročních fyzických inventur majetku; - příprava souvisejících reportů pro měsíční, roční závěrku, auditory, reportů pro statistiku a ostatních ad hoc reportů pro ostatní oddělení a vedení společnosti či vlastníky;
  • dále provádění periodické kontroly a dokladové inventury přidělených rozvahových účtů;
  • dodržování harmonogramu účetních závěrek;
  • spolupráce se zaměstnanci z ostatních organizačních jednotek společnosti;
  • předkládání návrhů na zefektivnění interních procesů a využívání účetního systému SAP v oblasti vám svěřených.
Co od Vás potřebujeme
  • máte za sebou střední školu a nějaký rok praxe s účtováním investičního majetku? Pracovali jste někdy v účetním systému SAP? Budou pro vás velkou výhodou;
  • pomohlo by nám, kdybyste měli uživatelskou znalost MS Office, především Excel;
  • ekonomické znalosti a to zejména účetnictví a daňovou legislativu v oblasti investičního majetku;
  • orientace na interního zákazníka – pro-zákaznický přístup;
  • týmová spolupráce napříč firmou – umět táhnout za jeden provaz;
  • a samozřejmě efektivně komunikovat :).
Účetní - majetek

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit,
  • systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví,
  • odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna,
  • stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den,
  • a samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci,
  • pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner