hr-bg

Asistent/ka technického ředitele

Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, poskytuje jedinečné služby jako je streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme průkopníkem v oblasti virtualizačních technologií, nabízíme profesionální cloudové služby, hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Do našeho Office týmu nyní hledáme Asistenta/tku pro podporu ředitele technického oddělení.

Jaká práce Vás čeká
  • Velmi samostatná práce ve velkém týmu fajn kolegů, kteří na Vás budou spoléhat a obracet se pro pomoc nebo radu
  • Budete spojovacím článkem i tváří týmu, vždy v obraze a součástí dění v celé firmě
  • Budete pravou rukou našeho technického ředitele a klíčovým kontaktem pro kolegy v technickém oddělení (250 zaměstnanců)
  • Čeká vás každodenní výzva v podobě správy kalendáře technického ředitele - řešení konfliktů v kalendáři, organizace schůzek
  • Budete odpovídat za organizaci porad, zajištění zápisů z porad, jejich distribuci a hlídání plnění dohodnutých úkolů
  • Budete pomáhat technickému řediteli s přípravou podkladů pro reporty a prezentace, často také prezentace samostatně připravíte
  • Do vaší agendy bude patřit také samostatné vedení agendy pošty, fakturace a vyúčtování nákladů, podpisového kolečka a správa ID karet
  • V době dovolené nebo nemoci se asistentky jednotlivých oddělení navzájem zastupují
  • Vaše pracovní místo je na Strahově, jednou týdně na Žižkově a pracovat můžete občas i z domova
Co od Vás potřebujeme
  • Máte pracovní zkušenost s podporou člena nejvyššího vedení a velkého týmu ve větší společnosti
  • Umíte si poradit s prací pod tlakem, víte, kdy říci ne a kdy naopak podat pomocnou ruku
  • Budete se dobře cítit v převážně mužském a technicky orientovaném kolektivu napříč generacemi
  • Máte kultivované a profesionální vystupování, vyjdete s lidmi na různých organizačních úrovních
  • Víte, co je diplomacie a máte kritické myšlení – protože jako asistent/ka budete mít přístup k mnoha důvěrným informacím
  • Dokážete řídit svůj čas a máte dobré organizační schopnosti – umíte plánovat různé aktivity pro větší množství lidí, prioritizovat a předvídat
  • Angličtinu zvládáte alespoň na komunikativní úrovni
  • Jste zkušený uživatel/ka aplikací MS Outlook, Power Point, Excel, Word, a také komunikačních nástrojů ZOOM/MS Teams/Skype
  • Nebojíte se techniky a umíte vyřešit problémy třeba s nefunkční tiskárnou nebo kávovarem
  • Zkušenost se SAP a Sharepoint se Vám bude hodit
Asistent/ka technického ředitele

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Důležité jistoty: smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu s pravidelnou valorizací, transparentní bonusové schéma
  • Zaměstnanecké výhody: výběr benefitů z kafeterie, stravenky, parkování v areálu a mnoho dalšího
  • Odpočinek a zdraví: 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, k tomu volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
  • Další profesní a kariérní příležitosti, záleží jen na Vás

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner