hr-bg

Specialista helpdesku - L1 podpora pro firemní klientelu

Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií, nabízíme profesionální cloudové služby, hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Do malého týmu dohledového centra, který stráží IT & telekomunikační síť CRA, hledáme novou posilu. Jestli jste technicky zaměření a komunikativní, dejte nám o sobě vědět.

Jaká práce Vás čeká
  • Pracujeme ve 3 hlavních nástrojích dozoru sítě. Řešíme příchozí hovory a e-maily od zákazníků, zpracováváme alarmy a požadavky z ticketovacícho systému.
  • Nejsme call centrum. Řešíme poruchy pro business a korporátní klientelu.
  • Zajišťujeme prvotní analýzu problému a navrhujeme technické řešení optimální pro zákazníka.
  • Střídáme se ve směnném provozu - ranní 7:30-15:30, odpolední 11:30-19:30, denní 7:30-19:30 směna. Nepracujeme o víkendech a svátcích.
  • Hlavním kritériem naší práce je spokojenost zákazníků a reakční doba. Denně každý z nás komunikuje průměrně s 10-15 zákazníky.
  • Jsme jedna rodina. Ráno si spolu dáváme kávu a v poledne oběd. Sdílíme znalosti, předáváme si informace, vycházíme si vstříc se změnami směn.
Co od Vás potřebujeme
  • Klíčová schopnost jednat se zákazníky, umět se dohodnout s kolegy v rámci CRA i s externími dodavateli na řešení problému.
  • Technologie a nejlépe telekomunikace by měli být vaším zájmem, chcete se v nich dále učit a rozvíjet.
  • Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové práce.
  • Uvítáme praxi na dohledovém centru, help desku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
  • Výhodou jsou zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (máme některé zákazníky, se kterými komunikujeme anglicky).
  • Uživatelskou znalost MS Office. Znalost práce s databázovými aplikacemi (SAP) je výhodou.
Specialista helpdesku - L1 podpora pro firemní klientelu

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Důkladné 2 měsíční zaškolení, kdy na začátku budete stínovat zkušené kolegy a projdete si seznamovacím kolečkem s kolegy ze 2nd level podpory. Vše máme zdokumentované, budete hodně číst a nikdy nebudete na směně sami.
  • Hodně se u nás naučíte z technické oblasti v rámci platforem, které v CRA používáme.
  • Kariérní růst. Spoustu našich kolegů ve společnosti začínalo právě na dohledovém centru.
  • Občasný home office. Tuto práci můžete dělat částečně z domova.
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den.
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • Služební mobilní telefon a notebook.
  • Roční bonusový systém.
  • Práci v centru Prahy v blízkosti metra a pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Šárka Černá

Šárka Černá

HR Business Partner