hr-bg

Specialista dohledového centra

Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií, nabízíme profesionální cloudové služby, hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Do malého týmu dohledového centra, který stráží IT & telekomunikační síť CRA, hledáme novou posilu. Jestli jste technicky zaměření a komunikativní, dejte nám o sobě vědět.

Jaká práce Vás čeká
  • Monitorování páteřní telekomunikační a ICT infrastruktury v režimu 24x7
  • Koordinace servisních zásahů - komunikace řešitelskými skupinami interními i externími dodavateli, koordinace jejich činností, vyhodnocování servisních priorit
  • Zaznamenávání stavu o průběhu řešení v ticketovacím systému
  • Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA
  • Vyřizování telefonních hovorů zákazníků, kteří hlásí poruchy na svých službách/přípojkách
  • Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu
Co od Vás potřebujeme
  • SŠ technického zaměření (na oblast telekomunikací nebo IT služby)
  • Uvítáme praxi na Dohledovém centru, HelpDesku nebo v servisním týmu
  • Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Juniper, atd.)
  • Obecný přehled a znalosti z oblasti sítí LAN, WAN, SDH atd.
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Práce na PC – uživatelsky MS Office, znalost práce s databázovými aplikacemi výhodou
  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové práce
Specialista dohledového centra

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Důkladné zaškolení, kdy na začátku budete stínovat zkušené kolegy a projdete si seznamovacím kolečkem s kolegy ze 2nd level podpory. Vše máme zdokumentované, budete hodně číst a nikdy nebudete na směně sami.
  • Hodně se u nás naučíte z technické oblasti v rámci platforem, které v CRA používáme.
  • Kariérní růst. Spoustu našich kolegů ve společnosti začínalo právě na dohledovém centru.
  • Občasný home office. Tuto práci můžete dělat částečně z domova.
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den.
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dní zdravotního volna.
  • Služební mobilní telefon a notebook.
  • Roční bonusový systém.
  • Práci v centru Prahy v blízkosti metra a pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Šárka Černá

Šárka Černá

HR Business Partner