hr-bg

Hlavní účetní

Hledáme posilu do týmu, která má v popisu práce spravování finančních operací, výkaznictví, reporting apod. Nebojíte se výzev? Nejsou vám cizí čísla a práce s nimi spojená? Pokud ne, zkuste to a pošlete nám životopis. Čekají na vás vtipní kolegové a zajímavá práce.

Jaká práce Vás čeká
  • zabezpečovat organizační a operativní řízení týmu účtárny. Vést, kontrolovat, podporovat a motivovat jednotlivé členy týmu;
  • Vaším denním chlebem bude přijímat a včas vyřizovat interní požadavky přidělených účetních operací/okruhů společnosti.;
  • posuzovat a provádět složitější a komplexnější účetní úkony spojené s konkrétními účetními případy;
  • provádět periodickou kontrolu přidělených účetních operací včetně těch závěrkových;
  • dodržovat harmonogram účetních závěrek měsíčních a roční; připravovat a kontrolovat podklady pro statutární audit.; spolupracovat při přípravě statutární účetní závěrky, především výkazů dle CAS a spolupracovat při sestavování výkazů a přílohy dle IFRS;
  • vést daňovou agendu společnosti ke všem daním, ke kterým je společnost povinna (především DPH, daň z přijmu, daň z nemovitosti); zpracovávat, kontrolovat a předkládat daňová přiznání; spolupracovat s příslušnými orgány státní správy a externími daňovými poradci;
  • budete spolupracovat se zaměstnanci z ostatních organizačních jednotek společnosti;
  • předkládat návrhy na zefektivnění interních procesů a využívání účetního systému SAP v oblasti vám svěřených.
Co od Vás potřebujeme
  • ukončené středoškolské vzdělání a 5 roky praxe - ty budou pro vás velkou výhodou;
  • ekonomické znalosti a to zejména účetnictví a daňovou legislativu;
  • uživatelskou znalost MS Office, SAP;
  • důležitá je i orientace na interního zákazníka – pro-zákaznický přístup;
  • efektivní spolupráci s kolegy v týmu i v rámci společnosti;
  • pozitivní náladu, energii a chuť do práce.
Hlavní účetní

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit,
  • systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví,
  • odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna,
  • stravenky v hodnotě 150 Kč na každý den,
  • a samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci,
  • pohodlné parkování přímo v areálu,
  • káva a čaj zdarma.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner