hr-bg

Manažer útvaru nákupu a centralizovaných služeb

Jaká práce Vás čeká
  • Zodpovídat a řídit kompletní procesy spojené s nákupem a centralizovanými službami, řízením energetiky.
  • Řídit kompletní nákupní proces společnosti. Organizovat a řídit strategický nákup, zodpovídat za metodiku nákupu a výběrových řízení. Samostatně vést všechna obchodní jednání s dodavateli a smluvními partnery, vyhodnocovat nabídky.
  • Zodpovídat za efektivní vynaložení finančních prostředků při nákupech, za zpracování podkladů a definování nákupní strategie. Řídit a zodpovídat za proces vystavování objednávek.
  • Zastupovat společnost v právních úkonech v rozsahu své působnosti na základě interních předpisů (jmenování, plných mocí, apod.); podílet se na tvorbě (připomínkování a schvalování) dodavatelských smluv.
  • Spolupracovat s řediteli a manažery jednotlivých úseků při naplňování strategie společnosti.
  • Zabezpečovat organizační a operativní řízení týmu. Vést, kontrolovat, podporovat a motivovat jednotlivé členy týmu k práci a maximalizaci výsledků, konzultovat jejich požadavky a dotazy.
  • Zajišťovat personální agendu týkající se podřízených zaměstnanců, včetně hodnocení jejich výkonnosti a návrhů mzdových úprav.
  • Provádět činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců společnosti v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace.
Co od Vás potřebujeme
  • Přípravu dodavatelských smluv
  • Budování vztahů se zástupci státní správy a dodavatelů služeb
  • Návrhy opatření ke zlepšení fungování energetických zařízení
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Orientace na interního zákazníka, budování vztahů s externími partnery
  • Smysl pro detail a zaměření na výsledek v požadovaném termínu
  • Přirozená ochota se dělit o nabyté vědomosti a zkušenosti s ostatními
  • Řidičské oprávnění – skupina B
  • Znalost anglického jazyka
Manažer útvaru nákupu a centralizovaných služeb

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů → přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
  • Odpočinek a zdraví je základ → proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
  • Stravenky v hodnotě 150 Kč / den
  • Služební automobil i pro soukromé použití
  • Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
  • Příjemné pracovní prostředí a k tomu volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner