hr-bg

Účetní - majetek

Máte zkušenosti s vedením a účtováním agendy investičního majetku? Nejsou vám cizí čísla a práce s nimi spojená? Nebojíte se výzev? Pokud ANO, zkuste to - pošlete nám CV a posilněte tým našeho finančního oddělení.

Jaká práce Vás čeká
  • Vaším denním chlebem bude správa dlouhodobého majetku v systému SAP R3 (modul AM):
  • - kontrola, zúčtování a vyřizování přijatých faktur na investiční majetek, správa investičních zakázek; - příprava a kontrola podkladů k aktivaci investičního majetku a následná aktivace majetku v modulu AM, vč. zařazení do odpisových skupin a CZCPA; - provádění převodů, prodejů a vyřazení investičních majetků; - příprava, organizace a zúčtování výsledků ročních fyzických inventur majetku; - příprava souvisejících reportů pro měsíční, roční závěrku, auditory, pro statistiku a ad hoc reporty;
  • provádění periodické kontroly a dokladové inventury přidělených rozvahových účtů;
  • dodržování harmonogramu účetních závěrek;
  • spolupráce se zaměstnanci z ostatních organizačních jednotek společnosti;
  • předkládání návrhů na zefektivnění interních procesů a využívání IS SAP v oblasti vám svěřených.
Co od Vás potřebujeme
  • Máte za sebou SŠ a nějaký rok praxe s účtováním investičního majetku;
  • pracovali jste v účetním systému SAP;
  • uživatelskou znalost MS Office, především Excel;
  • ekonomické znalosti a to zejména účetnictví a daňovou legislativu v oblasti investičního majetku;
  • orientace na interního zákazníka → pro-zákaznický přístup;
  • týmová spolupráce napříč firmou → umět táhnout za jeden provaz :-).
Účetní - majetek

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit;
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a zajímavou práci;
  • systém volitelných zaměstnaneckých benefitů → přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví;
  • odpočinek a zdraví je základ → proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna,
  • stravenky v hodnotě 150 Kč / den;
  • samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci;
  • volnočasový park Ladronka v těsném sousedství;
  • pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner