hr-bg

Interní account manažer

Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, červené tlačítko. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií, nabízíme profesionální cloudové služby, hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení.

Jaká práce Vás čeká
  • Administrativně podporovat account manažery jednotlivých prodejních segmentů v souvislosti s akviziční a retenční aktivitou u koncových zákazníků společnosti (písemný, telefonický a osobní kontakt).
  • Budovat a rozvíjet dobré obchodní vztahy s kontaktními osobami na straně zákazníků společnosti, udržovat čistotu dat v informačním systému z hlediska evidence kontaktních osob.
  • Být zodpovědný za čistotu dat v informačním systému souvisejících s vedením informací o jednotlivých službách a řešeních poskytovaných koncovým zákazníkům.
  • Podporovat account manažery jednotlivých prodejních segmentů v procesu přípravy, kompletace a schvalování rámcových dokumentů (smlouva, technická specifikace, zvláštní ujednání, všeobecné obchodní podmínky atd.) u jednotlivých obchodních případů.
  • Vytvářet, vést a archivovat reporty a přehledy (výpovědi, retence a reklamace).
  • Podílet se na vývoji interních informačních systémů. Testování, spolupráce na implementaci.
  • Pravidelně proaktivně komunikovat se všemi koncovými zákazníky ve svěřeném portfoliu account manažerů jednotlivých prodejních segmentů a podporovat retenční aktivity (písemně, telefonicky) na základě dohody s daným account manažerem.
  • Poskytovat zpětnou vazbu z trhu na základě komunikace s obchodníky a zákazníky, navrhovat opatření na zefektivnění práce a kroků vedoucích ke splnění prodejního úkolu.
Co od Vás potřebujeme
  • Ukončené SŠ vzdělání.
  • Praxe na obdobné pozici výhodou.
  • Vynikající komunikační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování.
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost.
  • Chuť na sobě dále pracovat a rozvíjet se.
  • Chuť a schopnost pracovat v týmu i jednat samostatně.
  • Znalost AJ výhodou, zejména v písemné formě.
  • Uživatelskou znalost MS Office.
Interní account manažer

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how.
  • Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy.
  • Motivující finanční ohodnocení (základní mzda + provize).
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 135 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby Vám to vyhovovalo.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu neurčitou.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner