S nadšením využíváte analytické schopnosti k identifikaci problémů, hledání řešení a zlepšování vztahů ze zákazníky? Máte zkušenosti s digitálním marketingem a prokazatelné výsledky v oblasti analýzy a optimalizace výkonnostních kampaní? Pokud ANO, pak si práci u nás opravdu užijete! Hledáme specialistu Customer Success (CS), který se stane klíčovým členem našeho CS týmu, bude se podílet na vytváření strategie úspěchu u zákazníků, budovat silné vztahy se zákazníky a interně spolupracovat s kolegy napříč CRA s cílem poskytovat vynikající zákaznickou péči.
Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.
Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.
Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.
Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)
HR Business Partner
O Společnosti
Může vás zajímat