hr-bg

Customer Success Specialist

S nadšením využíváte analytické schopnosti k identifikaci problémů, hledání řešení a zlepšování vztahů ze zákazníky? Máte zkušenosti s digitálním marketingem a prokazatelné výsledky v oblasti analýzy a optimalizace výkonnostních kampaní? Pokud ANO, pak si práci u nás opravdu užijete! Hledáme specialistu Customer Success (CS), který se stane klíčovým členem našeho CS týmu, bude se podílet na vytváření strategie úspěchu u zákazníků, budovat silné vztahy se zákazníky a interně spolupracovat s kolegy napříč CRA s cílem poskytovat vynikající zákaznickou péči.

Jaká práce Vás čeká
  • Akvizice nových zákazníků ve spolupráci s obchodním a marketingovým oddělením s podporou telemarketingových a dalších vhodných nástrojů.
  • Řízení a rozvoj vztahů s přidělenými klienty, což zahrnuje vedení on-boardingu, zajištění retence a vysoké úrovně spokojenosti zákazníků.
  • Budování vztahu důvěryhodného a strategického poradce, který pomáhá zvyšovat hodnotu našich produktů a služeb.
  • Rozvoj strategie zákaznické péče a osvědčené postupy, vč. obsahu zákaznické podpory.
  • Efektivní komunikace na různých manažerských úrovních s cílem porozumět potřebám zákazníků a podporovat tak dlouhodobou spolupráci.
  • Reporting KPI o zákaznické péči.
  • Budete důvěryhodným kontaktem pro zákazníky, budovat důvěru a vztahy s nimi a zároveň vyhledávat příležitosti pro navazování vztahů s novými zákazníky.
  • Definovat a vylepšovat zákaznické cesty a procesy. Zjišťovat, jak jsou podporovány a zaujímat poradenský přístup zákazníkům (on-boarding, retence).
  • Spolupráce, řešení problémů a/nebo vytváření strategii nadcházejících schůzek potenciálních klientů s obchodním týmem (za pomoci call centra).
  • Identifikace potřeb výkonnostních kampaní a jejich příprava. Analýza a reporting uskutečněných kampaní s cílem identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit.
Co od Vás potřebujeme
  • SŠ / VŠ vzdělání.
  • 3-5 let zkušeností v oblasti komunikace, marketingu, prodeje, account managementu nebo zákaznické péče (CS).
  • Výborná ústní a písemná komunikace, strategické plánování a řízení projektů.
  • Analytické a procesně orientované myšlení.
  • Spolupráce napříč různými odděleními v prostředí, které se řídí termíny.
  • Aktivní působení v týmu, samostatnost a multitasking.
  • Schopnost rychle rozhodovat o prioritách.
Customer Success Specialist

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv a zajímavou práci.
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů → přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Odpočinek a zdraví je základ → proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna.
  • Stravenky v hodnotě 150 Kč / den.
  • Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Jakub Pěchouček

Jakub Pěchouček

HR Business Partner