zajišťovat kompletní agendu nájemních smluv v oblasti komerčních (netechnologických) nájmů
vytvořit a implementovat strategii pro oblast (neklíčových) nemovitostí s cílem maximalizace výnosů, včetně návrhů, zda konkrétní majetek držet, prodat, nebo pronajmout
aktivně hledat nové příležitosti na trhu s nemovitostmi, hledat využití firemních nemovitostí, jejich pronájem nebo prodej
připravovat veškerou dokumentaci potřebnou pro prodej a pronájem nemovitostí
spolupracovat se zájemci o vedení věcných břemen skrze pozemky v majetku podniku
spravovat dálkový přístup do katastru nemovitostí a aktivně v něm vyhledávat dané nemovitosti
spolupracovat, jako primární kontakt, s nájemci v otázkách týkajících se pronájmu (rekonstrukce, stížnosti atd.)
pečlivě sledovat realitní trh a průběžně naplňovat a dolaďovat schválenou strategii
navázat obchodní vztahy s realitními kancelářemi, příslušnými orgány (katastrální úřad, notáři apod.), nájemci a sloužit jako primární kontakt pro případné příležitosti na trhu
navázat úzkou spolupráci s Právním a regulatorním týmem, Provozem a Financemi a řídit tuto spolupráci tak, aby se předešlo jakékoliv nečekané komplikaci v procesu realizace prodeje a pronájmu nemovitostí
Co od Vás potřebujeme
Nutná praxe z oblasti nemovitostí min. 5 let aktivně
Schopnost interní spolupráce napříč firmou a odděleními
Zkouška profesní kvalifikace akreditovaná u MMR
Řidičský průkaz typu B
Uživatelská znalost MS OFFICE
Schopnost efektivně komunikovat a vyjednávat s obchodními partnery a zákazníky
Co jsme v CRA připravili pro Vás
hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit
systém volitelných zaměstnaneckých benefitů, zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
odpočinek a zdraví je základ, proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
stravenky v hodnotě 150 Kč na každý den
a samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci