Specialista administrace smluv (vhodné pro absolventy)
Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Baví Vás administrativa, máte rádi pořádek a chcete pomáhat týmům okolo Vás? Pak si pojďme promluvit!
Do šestičlenného týmu Nákupu hledáme kolegyni či kolegu, který se bude starat o administraci a koloběh smluv, bude komunikovat s dodavateli a vezme si pod křídla pronájem našich nemovitostí a agendu s tím spojenou. Pozice je vhodná i pro absolventy, vše důležité Vás naučíme. Rádi Vás přivítáme po dobu rodičovské dovolené naší kolegyně Kristýny a po domluvě i déle.
Jaká práce Vás čeká
- Administrace workflow smluv a poskytování podpory uživatelům aplikace SAP
- Zajištění přípravy smluvních dokumentů
- Zakládání nových dodavatelů a správa jejich dat v SAPu
- Podpora při pravidelném hodnocení dodavatelů
- Komunikace s realitními kancelářemi, s katastrálními úřady a s notáři
- Příprava dokumentace potřebné pro prodej a pronájem nemovitostí
- Pomoc s interními objednávkami
Co od Vás potřebujeme
- Pozitivní vztah k administrativě
- Pečlivost a zodpovědnost
- Schopnost efektivní a proaktivní komunikace
- Otevřenost k učení se novým věcem a k hledání řešení
- Orientaci v MS Office
- Řidičský průkaz sk. B
- Zkušenost se SAP MM výhodou
- Angličtina výhodou
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
- Práci, kde můžete procesy a nástroje skutečně sami ovlivnit
- Kombinaci práce z domu a z kanceláře
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
- Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
- Stravenky v hodnotě 200 Kč / den
- Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
- Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
- Pohodlné parkování přímo v areálu