České Radiokomunikace

Správce Žižkovského vysílače

Jsme technologická společnost, která našim zákazníkům umožňuje doručovat mediální obsah – od celoplošné digitální televize, rádia a video streamingu až po HbbTV. Nabízíme také cloudové služby, hosting ve vlastních datových centrech a celonárodní IoT sítě. Jsme součástí skupiny Cordiant Digital, která působí ve Velké Británii, Evropě i Severní Americe. Nyní hledáme nového kolegu či kolegyni do týmu správy objektů.

Jaká práce Vás čeká

  • Komplexní zajištění provozu objektů a instalovaných technologií včetně vedení dokumentace.
  • Řešit technické úkoly týkající se provozu a údržby objektu, spolupracovat na dalším rozvoji a výstavbě
  • Řídit investiční výstavbu na svěřených objektech, od projektu po převzetí realizace díla
  • Spolupráce při výběru dodavatelů služeb, prací a materiálu, přebírání a kontroly dodávek a provedení prací.
  • Péče o svěřený majetek včetně inventarizace, zodpovědnost za dodržení schváleného rozpočtu.
  • Doporučování a rozhodování o umístění nových zařízení v jednotlivých objektech, o opravách provozních budov, plánování provozních nákladů.
  • Vyhodnocování rozvojových požadavků ostatních organizačních jednotek společnosti a třetích stran po stránce technických možností objektů.
  • Zajištění činností spojených s požární ochranou, bezpečností a ochranou zdraví při práci a ochranou životního prostředí.
  • Spolupráce s nájemci objektů, kontrola dodržování podmínek smluv a předpisů.
  • Jednání na úřadech státní správy (katastrální úřady, stavební úřady, oddělení prevence požární ochrany apod.).

Co od Vás potřebujeme

  • SŠ vzdělání nejlépe technického zaměření
  • Kvalifikace v úrovni Elektrotechnik dle §6 NV 194/2022
  • Praxe v oblasti správy objektů a technologií
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Orientace v problematice BOZP/PO
  • Orientace v technických výkresech, projektech a katastrálních operátech
  • Znalost vzduchotechnických systémů a MaR – ideálně z předchozí pracovní praxe
  • Znalost práce na PC, uživatelských programů MS Office
  • Pečlivost, důslednost, zodpovědnost a manuální zručnost
  • Vyspělou komunikaci pro jednání s úřady, v rámci společnosti CRA a s dodavateli a nájemci
  • Pozitivní přístup k práci
  • Dobrý zdravotní strav, ochotu k práci ve výškách
  • Znalost AJ výhodou

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Stanete se součástí ekonomicky stabilní společnosti a týmu velmi zkušených kolegů, kteří Vás všemu naučí
  • Bezpečnost a profesionalita je pro nás základ a budete proto pravidelně procházet teoretickými i praktickými školeními ve všech oblastech, které pro svou práci budete potřebovat
  • Práci v PO – PÁ a pružnou pracovní dobu
  • Odpovídající finanční ohodnocení a roční bonusový systém
  • Samozřejmostí je mobilní telefon, notebook
  • Stravenky, systém volitelných zaměstnaneckých benefitů
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna