Zákaznické portály

Na této stránce najdete zákaznické portály našich služeb. V jednotlivých samoobslužných portálech naleznete na míru šité informace o všech CRA službách, které u nás máte.

Moje CRA služby

Chcete se přehledně informovat o službách, které u nás máte? Pro přihlášení kontaktujte svého obchodníka a zobrazte si podrobný seznam služeb, kontakty, výpisy hovorů nebo faktur.

Dohled datových služeb

Chcete si zobrazit vaše datové linky včetně grafů a dalších statistik? Zde najdete veškerý monitoring datových prvků prostřednictvím monitorovacího softwaru NetVision.

Dohled a správa hlasových služeb

Správa hlasových služeb funguje jako virtuální ústředna, kde si můžete přehledně spravovat své hlasové služby.

Portál pro správu Cloudových služeb

Spravujte vaše cloudové služby na jednom místě, přehledně z našeho CRA cloudového portálu. Tato služba je pro vás přístupná pouze při přihlášení přes VPN.

Portál pro dohled cloudových prostředků

Operations manager vám poskytuje aktuální a podrobný stav vašeho prostředí v Business Cloudu, definice vlastních grafů, tabulek a kontrolních obrazovek. Tato služba je pro vás přístupná pouze při přihlášení přes VPN.

Ovládání pro Disaster Recovery

Aktivujte si skrze aplikaci službu CRA Disaster Recovery. Zde můžete službu ovládat a přizpůsobovat si jí na míru. Tato aplikace je dostupná pouze při přihlášení přes VPN.

IoT Portál

Nová verze CRA IoT Portálu umožňuje přidávat LoRaWAN zařízení metodou OTAA (over-the-air-activation) a zároveň představuje nový grafický design, který přispěje k vašemu výrazně vyššímu uživatelskému komfortu.

CRA Smart ticketing

Ticketing systém pro vás znamená zákaznickou podporu, která nám umožní velmi rychle spravovat veškeré vaše připomínky a požadavky a zajistit jejich brzké řešení.

Nenašli jste portál, který jste hledali?

Rádi vám poradíme.

zákaznický helpdesk

+420 800 988 988