České Radiokomunikace

Superbrands: Značka CRA má zvuk

Czech Business Superbrands se udělují značkám, které mají v ČR zvuk již od roku 2013 na základě hodnocení českých spotřebitelů a odborné poroty Brand Council. Ocenění Czech Business Superbrands jsme získali již podruhé!

Czech Business Superbrands se udělují značkám, které mají v ČR zvuk již od roku 2013 na základě hodnocení českých spotřebitelů a odborné poroty Brand Council. Do tohoto programu se nemohou značky sami přihlásit. Nominace jsou udělovány na základě hodnocení obchodních informací a spotřebitelského průzkumu, který hodnotí známost a oblibu značky. Konečné slovo při udílení ocenění má pak odborná komise Brand Council, ve které jsou zástupci významných českých marketingových společností, médií a podnikatelských sdružení.
Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Dříve se značka/produkt stala superznačkou díky kvalitě a mohla si tuto pozici držet relativně dlouho. V současnosti sama kvalita nestačí a dobytou pozici je nutno neustále nově redefinovat. Stát se superbrandem je dnes těžší než kdykoliv předtím. Dnes komunikaci kraluje internet a sociální média, komunikace je veřejná a děje se v reálném čase.  Společnost, a tedy i zákazníci věnují pozornost nejrůznějším závažným tématům rezonujícím ve společnosti, jakou jsou třeba udržitelnost vývoje na planetě, ekologická stopa a recyklace odpadů. Reakce na podezření týkající se značek a jejich přístupu k výše zmíněným tématům může značku velmi poškodit ve vnímání veřejnosti. Značky jsou tedy pod neustálou kontrolou veřejnosti, která kromě jednání firmy sleduje její management a zaměstnance, které jsou taktéž nositeli brandu firmy a ovlivňují zákaznické rozhodování.
Je tedy velkým úspěchem, že jsme ocenění Czech Business Superbrands, které jde ruku v ruce s našimi firemními hodnotami, získali již podruhé! Toto ocenění tedy patří nejen naší značce, ale nám všem, kteří tuto značku tvoříme. Děkujeme!

Více o programu Superbrands najdete zde: www.czechsuperbrands.com.

Oceněné firmy působícími na českém trhu v roce 2019
Business Superbrands
ADLER Czech, VM FOOTWEAR, KOMWAG, SWS, PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, PackWay, HÖRMANN, UNYP, SOUDAL, LABEL design, UNIQA, CRA-ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE, EKOBAL, AROS, ISOTRA, GORDIC, FANUC, ZÁTIŠÍ CATERING.
Consumer Superbrands
Kores, SEPHORA, DEDRA, ELECTRO WORLD, dm drogerie markt, Auto Palace, mBank, Gepard Finance, PRE-PRAŽSKÁ ENERGETIKA, Pangamin, Vileda, Penzijní společnost České pojišťovny, PE-PO, Carlson, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, KLENOTY AURUM, Wobenzym, KNIHY DOBROVSKÝ, Wüstenrot, Staropramen, ROMOTOP, Babiččiny nudle, WALMARK, PRIMIGI, RE/MAX, COSTA COFFEE, PIEDRA, SCANquilt, Persil, GECO, LITE, HORNBACH, HERBALIFE, Cofidis, SUPER ZOO, Crystalex, COREGA, SENSODYNE, Kaufland, POTREFENÁ HUSA, NN Životní pojišťovna, CEWE FOTOLAB, Brit, Prima, BENU, MARLENKA, Dormeo, EVROPA 2, Mastercard.
Superperson 2019
Prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc., neurochirurg