České Radiokomunikace

Customer Experience Specialist

Praha, Strahov
Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Ponořit se do světa technologií a být součásti neustále se rozvíjejícího světa IT a inovací? Pak si pojďme promluvit! Staňte se hlasem a advokátem našich zákazníků! Hledáme kreativního a nadšeného kolegu, který doplní tým věnující se zákaznické spokojenosti. Vaším hlavním úkolem bude sbírání zákaznické zpětné vazby a spolupráce na možných zlepšeních.

Jaká práce Vás čeká

  • Nastavovat a spravovat měření zákaznické zkušenosti, zároveň pomáhat kolegům interpretovat zpětnou vazbu od zákazníků a pochopit jejich potřeby a očekávání.
  • Realizovat průzkumy se zákazníky na přesné potřeby nově vznikajících produktů a procesů ve spolupráci s produktovým týmem.
  • Vyhodnocovat data, tvořit reporty pro účely sledování zákaznické zkušenosti a prezentovat je.
  • Monitorovat ukazatele CX (NPS, CSAT).
  • Spolupracovat s interními týmy na implementaci kroků ke zvýšení zákaznické zkušenosti.
  • Budete analyzovat zpětnou vazbu klientů, mapovat klientské cesty, identifikovat pain pointy a navrhovat zlepšení.
  • Součástí vaší práce bude také příprava zpráv a prezentací o stavu a vývoji CX i pro vedení společnosti.
  • Zodpovědnost za onboarding zákazníků v rámci Customer Journey.
  • Zodpovědnost za zákaznický portál MojeCRA, jeho rozvoj a využívání našimi zákazníky.

Co od Vás potřebujeme

  • Schopnost samostatné a proaktivní práce
  • Prozákaznická orientace a budování interních i externích vztahů
  • Schopnost přicházet s novými a inovativními řešeními
  • Schopnost efektivně pracovat v týmu a spolupracovat s různými odděleními
  • Schopnost interpretovat data a zpětnou vazbu zákazníků, identifikovat pain pointy a navrhovat zlepšení
  • Vysoká orientace na cíl, schopnost efektivního plánování práce
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost přesvědčovat a motivovat ostatní
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
  • Práci, kde můžete procesy a nástroje skutečně sami ovlivnit
  • Kombinaci práce z domu a z kanceláře
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
  • Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
  • Stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč / den
  • Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
  • Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
  • Pohodlné parkování přímo v areálu
Budeme se na Vás těšit
Kristýna Špaňhelová
Kristýna Špaňhelová
HR Business Partner