Specialista zákaznických řešení
Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Ponořit se do světa technologií a být součásti neustále se rozvíjejícího světa IT a inovací? Pak si pojďme promluvit!
Hledáme proaktivního kolegu, kterého baví velkoobchod, ICT technologie a řešení zákaznických potřeb. Budete součástí stabilního týmu, ve kterém uplatníte své dosavadní zkušenosti z oboru a naučíte se mnoho nového v oblasti technologií a našich produktů.
Jaká práce Vás čeká
- Aktivně napomáhat plnění stanoveného prodejního cíle společnosti z hlediska prodeje nových služeb ve spolupráci s account manažery jednotlivých prodejních segmentů.
- Ve spolupráci s account manažery jednotlivých prodejních segmentů pomáhat identifikovat příležitosti k prodeji nových a rozšiřování stávajících služeb u stávajících zákazníků a podílet se na vyhledávání zcela nových zákazníků poskytováním nezbytných technických a produktových konzultací.
- Analyzovat a doporučovat optimální řešení zakázek v mezích technologických možností poskytovaných služeb
- Aktivně komunikovat se stávajícími dodavateli velkoobchodních telekomunikačních služeb a dále vyhledávat případné nové partnery pro poskytování telekomunikačních služeb v rámci mezioperátorských vztahů
- Samostatně, případně na základě pokynu nadřízeného, doprovázet account manažery při návštěvách zákazníků a na případných zákaznických akcích, a to v rámci pracovní i mimopracovní doby, a aktivně se podílet na vyjednávání
- Ve spolupráci s Útvarem výstavby a zřizování služeb, případně Skupinou dodávka služeb, a account manažery jednotlivých prodejních segmentů zajišťovat od zákazníka technické podklady pro realizaci / update obchodních případů
- Pravidelně dodávat podklady a reporty dle pokynů nadřízených
- Pro účely stanovení koncové služby prostřednictvím schvalovacího formuláře shromažďovat od Útvaru provozu vyčíslené náklady na zřízení a provoz služby. Zpracovávat technický popis návrhu
- V rámci získaných projektů se aktivně podílet na dodání a předání služeb zákazníkovi v rámci Delivery činnosti
Co od Vás potřebujeme
- VŠ a 1 rok praxe nebo SŠ vzdělání a 5 let praxe
- Orientace na trhu telekomunikačních služeb
- Schopnost rychle reagovat, flexibilita v myšlení, kreativita při tvorbě řešení, schopnost alternativního pohledu, schopnost navrhovat změny a inovace
- Orientace na plnění prodejních cílů, proaktivní přístup k řešení vzniklých problémů, pečlivost
- Schopnost zjistit potřeby zákazníků a dlouhodobě je uspokojovat prostřednictvím vytvoření optimálního řešení
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
- Kombinaci práce z domu a z kanceláře
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
- Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
- Stravenky v hodnotě 123 Kč / den
- Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
- Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
- Pohodlné parkování přímo v areálu