Práce pro studenty - technická podpora obchodního oddělení
Máte zájem detailně poznat technickou stránku našich produktů a postupem času radit našim obchodníkům s technickými záležitostmi? Nebojíte se komunikovat s lidmi?
Pokud ano, zkuste to a pošlete nám životopis. Vše potřebné vás naučíme. Ukážeme vám svět komunikačních technologií a inovací v našem oboru.
Jaká práce Vás čeká
- Detailně se seznámíte s technickou stránkou našich produktů na takové úrovni, abyste v budoucnu mohl/a radit našim obchodníkům,
- Administrace požadavků s technickým zaměřením (Telco + ICT služby),
- Začnete se orientovat v oblasti cloudových funkcionalit,
- Stanete se součástí pre-sales oddělení.
Co od Vás potřebujeme
- Student/ka VŠ (technický, ekonomický směr je výhodou),
- Zájem o telco, ICT služby,
- Primární je pro nás zájem učit se v dané oblasti, být aktivní a nebát se zeptat,
- Všeobecná orientace v oblasti WAN/LAN sítí a případně serverové problematiky (juniorní požadavky),
- Orientace v bezpečnostních prvcích sítí,
- Možnost pracovat cca 20 hodin týdně,
- Dobré komunikační dovednosti.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou práci v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how,
- Možnost dlouhodobé spolupráce a po ukončení studia přechod na pracovní poměr na dobu neurčitou,
- Možnost seznámit se technologickými trendy v oboru telekomunikací,
- Nadstandardní finanční ohodnocení - budete členem týmu a nikoliv jeho administrativní podporou.