hr-bg

Delivery koordinátor

Hledáme nového kolegu, kterému vyhovuje místo v pohodlné kanceláři a nebude mu cizí koordinace menších zakázek, komunikace se zákazníky a kolegy.

Jaká práce vás čeká
  • Budete mít na starost koordinaci a realizaci TELCO/ICT zakázek v rámci vyhrazeného časového rámce, plánovaného rozpočtu.
  • Dále také interní komunikaci napříč odděleními zejména s oddělením obchodu.
  • S tím je taktéž spojeno reportování zakázek.
  • Tato pozice není podmíněna výjezdy mimo pracoviště.
Co od vás potřebujeme
  • Rádi bychom SŠ/VŠ (elektro zaměření výhodou, nikoli podmínkou).
  • Výhodou je taktéž základní orientace v oblasti telekomunikací a ICT.
  • Dále požadujeme uživatelskou znalost MS Office.
  • Potřebujme od Vás dobrou orientaci na zákazníka.
  • Zkušenost s vedením menších týmů se Vám bude hodit.
  • Nedílnou součástí této pozice je výborná organizační a komunikační schopnost spojená se zodpovědností, spolehlivostí a důsledností.
Delivery koordinátor

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
  • Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje!
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu neurčitou.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Gabriela Kotoučová

Gabriela Kotoučová

HR Business Partner