Delivery koordinátor
Hledáme nového kolegu, kterému vyhovuje místo v pohodlné kanceláři a nebude mu cizí koordinace menších zakázek, komunikace se zákazníky a kolegy.
Jaká práce Vás čeká
- Budete mít na starost koordinaci a realizaci TELCO/ICT zakázek v rámci vyhrazeného časového rámce, plánovaného rozpočtu.
- Dále také interní komunikaci napříč odděleními zejména s oddělením obchodu.
- S tím je taktéž spojeno reportování zakázek.
- Tato pozice není podmíněna výjezdy mimo pracoviště.
Co od Vás potřebujeme
- Rádi bychom SŠ/VŠ (elektro zaměření výhodou, nikoli podmínkou).
- Výhodou je taktéž základní orientace v oblasti telekomunikací a ICT.
- Dále požadujeme uživatelskou znalost MS Office.
- Potřebujme od Vás dobrou orientaci na zákazníka.
- Zkušenost s vedením menších týmů se Vám bude hodit.
- Nedílnou součástí této pozice je výborná organizační a komunikační schopnost spojená se zodpovědností, spolehlivostí a důsledností.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele.
- Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
- Super kolektiv, kde se člověk zasměje!
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme Vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
- Pružnou pracovní dobu, takže vás nemusí stresovat ani ranní dopravní špička. Na nějaké minutě nám určitě nesejde.
- Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
- Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
- A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
- Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
- Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.
- Práci na dobu neurčitou.