Senior Executive Assistant
Senior Executive Assistant
Máte již zkušenosti na obdobné pozici? Chtěla byste pracovat ve stabilní společnosti, v příjemném kolektivu a být pravá ruka CFO? V tom případě hledáme právě Vás!
Jaká práce Vás čeká
- Samostatně vést agendu a zajišťovat kompletní asistentskou podporu finančnímu úseku a přímo CFO. Zejména se jedná o vedení diáře, sjednávání a řízení schůzek, jednání či konferencí, travel management (zajišťování ubytování a letenek v rámci pracovních cest) a efektivní řízení dokumentů k podpisu. Samostatně vykonávat širokou škálu administrativních a obecně podpůrných činností velmi odpovědné a důvěrné povahy
- Efektivně řídit přicházející telefonní hovory a návštěvy
- V případě potřeby překládat dokumenty a tlumočit při jednáních z angličtiny do češtiny a opačně
- Organizovat prezentace, připravovat a upravovat podklady k těmto prezentacím ve spolupráci s ředitelem úseku či osobou zodpovědnou za danou problematiku
- Provádět vyúčtování hotovostních a bezhotovostních výdajů finančního ředitele a zaměstnanců daného úseku
- Zodpovídat za korespondenci finančního ředitele (CFO), včetně její evidence a archivace. Předávat či odpovídat na rutinní korespondenci, která nevyžaduje zásah nadřízeného, připravovat podklady pro další korespondenci, zodpovídat za její vyřízení
- Ve spolupráci s Personálním úsekem a Útvarem marketingové komunikace připravovat podklady pro interní komunikaci finančního ředitele (CFO)
- Podílet se na organizaci porad vedení společnosti (Senior Management Meeting, SMM) či organizovat porady finančního úseku, účastnit se jich a pořizovat z nich zápisy
- Spravovat a editovat intranetové stránky daného úseku
- Objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, připravovat občerstvení při poradách či jednáních pro návštěvy
- Kontrolovat a schvalovat faktury za provozní náklady
Co od Vás potřebujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Min. 3 roky praxe na pozici asistentka ředitele
- Velmi dobrou znalost angličtiny
- Velmi dobrou znalost češtiny, příprava textů v rámci interní komunikace
- Znalost práce na PC MS Office, především excel a powerpoint
- Schopnost samostatné práce
- Smysl pro detail
- Reprezentativní vystupování
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Zajímavá práci v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how
- Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy
- Zaměstnanecké benefity
- Mobilní telefon, notebook
- Pružná pracovní doba
- Stravenky v hodnotě 115,- Kč
- Týden dovolené navíc, 4 dny zdravotního volna
- Příjemné pracovní prostředí a příjemný kolektiv
- Nastoupit můžete ihned