České Radiokomunikace

Senior Executive Assistant

Senior Executive Assistant Máte již zkušenosti na obdobné pozici? Chtěla byste pracovat ve stabilní společnosti, v příjemném kolektivu a být pravá ruka CFO? V tom případě hledáme právě Vás!

Jaká práce Vás čeká

  • Samostatně vést agendu a zajišťovat kompletní asistentskou podporu finančnímu úseku a přímo CFO. Zejména se jedná o vedení diáře, sjednávání a řízení schůzek, jednání či konferencí, travel management (zajišťování ubytování a letenek v rámci pracovních cest) a efektivní řízení dokumentů k podpisu. Samostatně vykonávat širokou škálu administrativních a obecně podpůrných činností velmi odpovědné a důvěrné povahy
  • Efektivně řídit přicházející telefonní hovory a návštěvy
  • V případě potřeby překládat dokumenty a tlumočit při jednáních z angličtiny do češtiny a opačně
  • Organizovat prezentace, připravovat a upravovat podklady k těmto prezentacím ve spolupráci s ředitelem úseku či osobou zodpovědnou za danou problematiku
  • Provádět vyúčtování hotovostních a bezhotovostních výdajů finančního ředitele a zaměstnanců daného úseku
  • Zodpovídat za korespondenci finančního ředitele (CFO), včetně její evidence a archivace. Předávat či odpovídat na rutinní korespondenci, která nevyžaduje zásah nadřízeného, připravovat podklady pro další korespondenci, zodpovídat za její vyřízení
  • Ve spolupráci s Personálním úsekem a Útvarem marketingové komunikace připravovat podklady pro interní komunikaci finančního ředitele (CFO)
  • Podílet se na organizaci porad vedení společnosti (Senior Management Meeting, SMM) či organizovat porady finančního úseku, účastnit se jich a pořizovat z nich zápisy
  • Spravovat a editovat intranetové stránky daného úseku
  • Objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, připravovat občerstvení při poradách či jednáních pro návštěvy
  • Kontrolovat a schvalovat faktury za provozní náklady

Co od Vás potřebujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Min. 3 roky praxe na pozici asistentka ředitele
  • Velmi dobrou znalost angličtiny
  • Velmi dobrou znalost češtiny, příprava textů v rámci interní komunikace
  • Znalost práce na PC MS Office, především excel a powerpoint
  • Schopnost samostatné práce
  • Smysl pro detail
  • Reprezentativní vystupování

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Zajímavá práci v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how
  • Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy
  • Zaměstnanecké benefity
  • Mobilní telefon, notebook
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky v hodnotě 115,- Kč
  • Týden dovolené navíc, 4 dny zdravotního volna
  • Příjemné pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • Nastoupit můžete ihned