hr-bg

Specialista kvality/interního auditu

Interní audity Vám nejsou cizí? Znáte ISO normy? Troufnete si na řízení interní dokumentace společnosti? V tom případě hledáme právě Vás.

Jaká práce vás čeká
  • Koordinovat ve spolupráci s risk manažerem proces řízení rizik ve společnosti.
  • Vytvořit, spravovat a zlepšovat metodiku řízení interní dokumentace v rámci společnosti.
  • Koordinovat aktivity směřující k naplňování požadavků systémů řízení podle norem ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001 a ISO 50 001.
  • Realizovat interní audity a připravovat podklady pro externí audit.
  • Evidovat a zajišťovat včasné odstraňování neshod, preventivních a nápravných opatření.
  • Spolupracovat při analýzách souvisejících s tvorbou informačních systémů a při jejich změnách na základě požadavků uživatelů.
  • Samostatně vést menší interní projekty včetně supervize.
Co od vás potřebujeme
  • VŠ/SŠ vzdělání.
  • Praxe v oblasti systémů řízení jakosti a procesů min. 3 roky.
  • Znalost procesního řízení zahrnující procesní modelování, analýzu, navrhování nových procesů.
  • Dobrá orientace v normách ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001, znalost provádění interních auditů.
  • Dobré komunikační a analytické schopnosti, preciznost, spolehlivost, schopnost týmové práce, flexibilitu.
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, MS Visio).
  • Znalost mapování a modelování procesů výhodou.
Specialista kvality/interního auditu

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr samozřejmě. A nastoupit můžete hned.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-)
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • A samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby vám to vyhovovalo.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.
  • Práci na dobu určitou – náhrada za mateřskou dovolenou (1 rok).

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Taťána Rekenová

Taťána Rekenová

HR Business Partner - senior