hr-bg

Administrativní podpora - recepce

České Radiokomunikace a.s. Hledáme posilu do týmu! Baví Vás práce na recepci a umíte komunikovat s úsměvem? Pokud ano, pak je tato pozice právě pro Vás!

Jaká práce vás čeká
  • Přijímat a evidovat návštěvy
  • Zajišťovat občerstvení pro návštěvy a vedení společnosti
  • Přijímat telefonické hovory a dotazy, zodpovídat je, příp. je předávat relevantním osobám ve společnosti
  • Zabezpečovat činnosti spojené s organizací a řízením chodu recepce (přebírání pošty, zajišťování kurýrních služeb, mimořádného úklidu prostřednictvím úklidové služby apod.)
  • Organizovat provoz na parkovišti před hlavním vchodem
  • Zodpovídat za firemní emailovou schránku, tj. předávat dotazy k zodpovězení relevantním osobám ve společnosti, zasílat odpovědi na obecné dotazy
  • Zajišťovat administrativní a organizační podporu kanceláři generálního ředitele a vedení společnosti
  • Plně zastupovat podatelnu a v případě potřeby zajišťovat její chod
  • Spravovat a objednávat skladové zásoby kancelářských potřeb a občerstvení v zasedacích místnostech
  • Spolupracovat na zajištění firemních aktivit
Co od vás potřebujeme
  • Pokud už jste na podobné pozici dělali, bude to super, ale nelpíme na tom.
  • Pečlivost a trochu aktivity.
  • Nesmíme samozřejmě zapomenout na orientaci na interního i externího zákazníka – zákazník je u nás na prvním místě a snažíme se, aby se cítil komfortně.
  • Výborně komunikovat a profesionálně vystupovat je jasná věc.
  • Uživatelská znalost MS Office nesmí chybět a SAP je u nás výhodou.
  • Občas je potřeba použít i angličtinu.
Administrativní podpora - recepce

Co jsme v CRA připravili pro vás

  • Zajímavou a pestrou práci, kvůli které budete rádi ráno vstávat z postele. Na hlavní pracovní poměr samozřejmě.
  • Super kolektiv, kde se člověk zasměje :-)
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví.
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč na každý den.
  • Odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • Kdy můžete nastoupit? Domluvíme se, aby Vám to vyhovovalo, ale za nás by bylo skvělé co nejdříve.
  • Vždy budete mít svůj stůl a klidné místo, kde se můžete soustředit.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)

Budeme se na Vás těšit

Andrea Vokrouhlíková

Andrea Vokrouhlíková

HR Business Partner