Účetní
Praha, Strahov
Hledáme posilu do týmu, která má v popisu práce spravování finančních operací, inventuru, reporting apod. Nebojíte se výzev? Nejsou Vám cizí čísla a práce s nimi spojená? Pokud ne, zkuste to a pošlete nám životopis. Čeká na Vás skvělý tým a zajímavá práce.
Jaká práce Vás čeká
- Vaším denním chlebem bude přijímat a včas vyřizovat interní požadavky přidělených účetních operací/okruhů společnosti;
- budete provádět včasné a správné účtování přidělených finančních operací;
- a provádění periodické kontroly a dokladové inventury přidělených rozvahových účtů.
- Je třeba dodržovat harmonogram účetních závěrek a nezapomínat na přípravu požadovaných dokladů pro měsíční reporting, závěrky a audity;
- přicházet s návrhy na zefektivnění interních procesů;
- a spolupracovat se zaměstnanci z ostatních týmů společnosti.
Co od Vás potřebujeme
- ukončené středoškolské vzdělání a 3 let praxe - ty budou pro vás velkou výhodou;
- ekonomické znalosti, a to zejména účetnictví a daňovou legislativu;
- uživatelskou znalost MS Office;
- znalost SAP případně S4H výhodou;
- důležitá je i orientace na interního zákazníka – prozákaznický přístup;
- efektivní spolupráci s kolegy v týmu i v rámci společnosti - umět táhnout za jeden provaz;
- a samozřejmě přátelský duch a komunikace :)
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- hybridní způsob práce s tím, že vždy budete mít svůj stůl a místo, kde se můžete soustředit,
- systém volitelných zaměstnaneckých benefitů. Zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví,
- odpočinek a zdraví je základ. Proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna,
- stravenky v hodnotě 123 Kč od zaměstnavatele na každý den,
- a samozřejmě dostanete také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci,
- pohodlné parkování přímo v areálu.