CRA HbbTV
 

CRA HbbTV

Nabídněte svým divákům přímou interakci v TV vysílání. Spojte výhody digitální televize a nekonečné možnosti internetu.

Díky HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) propojíte své digitální televizní vysílání s internetem a zpřístupníte divákovi celou řadu interaktivních funkcí.

Vyzkoušejte CRA HbbTV  

Výhody HbbTV

S HbbTV počítá většina výrobců

Technologii podporuje většina výrobců televizorů a set-top boxů.

Nové možnosti reklamy a inzerce

Nepřehlédnutelný reklamní formát, neexistence bannerové slepoty, Neexistence adblockerů.

HbbTV Multiscreen

Nabízí možnost propojení např. s telefonem nebo tabletem.

Pohodlné ovládání

Ovládání a funkce jsou u všech výrobců sjednocené a stejné. Uživatel se nemusí učit nic nového.

O HbbTV

O HbbTV

Výhodou HbbTV oproti klasickým SMART TV aplikacím je, že váš divák neopustí vysílaný pořad a zůstane “váš”. Stisknutím jednoho tlačítka mu na pozadí sledovaného pořadu nabídnete víc informací o pořadu a hercích, bonusové materiály, hry anebo možnost si koupit zboží, které zrovna zahlédl.

Rádi Vám řekneme víc

Infrastrukturu stavíme tak, aby byla připravená na uchovávání nebo zpracování osobních nebo dokonce citlivých osobních dat. Interní směrnice máme natolik přísné, že jsou v souladu s GDRP už teď.

HbbTV má vždycky něco navíc

  • Archiv pořadů
  • Videotéka (video on demand)
  • Zpravodajství
  • Počasí
  • Hry
  • Internetové vysílání
  • Rozšířený programový průvodce

Objevte interaktivní reklamy v televizi

Představte si, že sledujete reklamu na nový model auta, které si chcete vyzkoušet. Stačí jen stisknout tlačítko a máte objednanou testovací jízdu. Hned. Během vysílání. Nebo výprodej v módním e-shopu. Chcete mít jistotu, že se na vás dostane. Stiskněte tlačítko a je to. Stačila jen televize. CRA HbbTV vám přináší nové možnosti inzerce ve vašem vysílání. Jedná se o tzv. hybridní reklamu, případně programatickou TV reklamu.

Jaké reklamní formáty se nejvíc využívají

  • Brandované „červené tlačítko“
  • Produktová microsite
  • Bannery v HbbTV aplikaci
  • Remarketing
  • Click2video
  • Sponzoring pořadů
  • Video reklama v archivu pořadů (preroll, midroll, postroll)
Jak se HbbTV liší od aplikací pro chytré televize

Jak se HbbTV liší od aplikací pro chytré televize

HbbTV je standardem pro výrobce televizorů a set-top-boxů i pro majitele obsahu – vysílatele. Díky tomu jedna aplikace pro HbbTV funguje na zařízeních od různých výrobců. Tím se zásadně liší od aplikací pro Smart TV.

Základním principem HbbTV je jednoznačná provázanost s konkrétní televizní stanicí, která HbbTV funkcionality využívá. Divák nemusí opustit sledované vysílání, aby se dostal k interaktivnímu obsahu. Zobrazí ho pouhým stiskem jednoho tlačítka.

CRA HbbTV Manager a červené tlačítko

Manager je nástroj, pomocí kterého můžete spravovat interaktivní obsah. Jednoduše si např. řídíte nasazování a zobrazování tzv. červeného tlačítka přímo do lineárního vysílání.

V HbbTV Manageru si také vytváříte a spravujete HbbTV portál. A nepotřebujete k tomu žádné technologické znalosti HbbTV prostředí. A nakonec vám dává přístup ke komplexním statistikám a reportům pro vyhodnocování úspěšnosti.

Bezpečnost

Přístup k aplikaci je zabezpečený víceúrovňovou ochranou

Ochrana se skládá z povolených připojení k HbbTV Manageru, přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla a z jednorázového SMS ověření na mobilní telefon spojený s daným uživatelským profilem.

Bezpečnost HbbTV Manageru řešíme na všech vrstvách

A to jak z pohledu RM ISO/OSI, tak z pohledu dostupnosti. Aplikace provozujeme v rámci naší vlastní infrastruktury, kde mají servery a služby zajištěnou dostupnost a ochranu proti hrozbám.

Více o zabezpečení služeb

  • Několikanásobně zálohovaná dodávka elektrické energie, včetně smluvně zajištěné dodávky nafty pro generátory ze státních hmotných rezerv
  • Geografická záloha a nepřetržitý monitoring celé Infrastruktury
  • Redundantní datová konektivita
  • Ochrana před kybernetickými útoky pomocí New Generation firewallů
  • Monitoring, detekce a mitigace DoS útoků a detekce anomálií síťového provozu

Rádi vám řekneme více osobně

Nechte nám na sebe kontakt.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři

Znění souhlasu

Odesláním tohoto formuláře dobrovolně souhlasím s tím, aby uvedené osobní údaje zpracovávala společnost České Radiokomunikace a.s., IČ 24738875, výhradně pro účely zasílání nabídek a služeb poskytovaných společností. Udělený souhlas je možné kdykoliv odvolat.

Máte právo přístupu k vašim údajům, právo na jejich opravu a další práva stanovená právními předpisy, zejména ustanovením § 21 zákona o ochraně osobních údajů. Poskytnuté údaje budou přísně chráněny.